معرفي و بررسي بروكر IFC MARKET

بروكر IFC Markets

يك شركت پيشرو در بازارهاي فاركس و CFD است.

ازسال ۲۰۰۶ در جزاير ويرجين بريتانيا شروع  به فعاليت كرده است و  داراي گواهينامۀ بين المللي: IFCMARKETS. CORP توسط BVI FSC Certificate با شمارۀSIBA/L/14/1073C و IFCMARKETS. CORP.

دارندۀ غرامت حرفه اي بيمۀ موسسات مالي در AIG EUROPE LIMITED است. اين بروكر توانسته در ۸۰ كشور دنيااعتماد ۱۶۵ هزار  مشتري را بدست آورد.

 
 
 
 

انواع حساب  بروكر IFC MARKRTS

 
تنوع حساب در بروكر IFC Markets بسيار خوب است و حسابها در دو دسته بندي كلي ميكرو فيكس و استاندارد فيكس ارائه ميشوند.
حسابها در سه پلتفرم متاتريدر 4 و متاتريدر 5 و نت تريدكس در دسترس هستند.
شما از اينجا ميتوانيد با انواع حساب در بروكر IFC Markets  آشنا شويد.
 
 
 
 
 

روشهاي واريز و برداشت بروكر IFC Markets

 
روشهاي متعددي چون وبماني و پرفكت ماني و بيتكوين و شارژ و برداشت ريالي براي اين بروكر فاركس وجود دارد.
اما براي ايرانيان بهترين روش استفاده از روش شارژ ريالي  بروكر IFC Markets  توسط وي شارژ ميباشد.
 
 
البته روشها و شيوه هاي متعدد ديگري نيز براي انجام واريز و برداشت در بروكر IFC  وجود دارد كه بسته به محل زندگي خودتان ميتوانيد از آن استفاده كنيد.
در سايت تجارت فاركس در خصوص اين شيوه هاي بصورت مفصل صحبت شده است.
 
 

آموزش افتتاح حساب در بروكر IFC MARKETS

 
 
افتتاح حساب در بروكر IFC بسيار ساده است اما از آنجا كه نياز به آموزش تصويري دارد ميتوانيد در پستي كه بصورت مجزا و با عكس و تصوير به شما آموزش داده ايم را مشاهده كنيد.
 
 
 
 
 

جمع بندي كلي از بررسي بروكر IFC MARKETS

در نتيجه اين پست بايد به مواردي اشاره كنيم كه براي شما مفيد ميباشد.

1: IFC با توجه به سابقه طولاني كه دارد تمام نيازهايي كه شما براي فعاليت دربازار فاركس داريد را شناسايي كرده و به آن پرداخته است.

بعنوان مثال تنوع پلتفرم معاملاتي در  IFC نشان دهنده توجه اين بروكر به تمايل معامله گران به استفاده از متاتريدر 4 و متاتريدر 5 ميباشد.

يا با تجه به نياز معامله گران و فعالان بازار فاركس به آموزش ديدن بخش فارسي IFCماركت وبينارها و جلسات و پستهاي آموزش فاركس متنوعي را براي مشتريان خود تهيه كرده است و همچنان همه روزه در حال افزودن به آن است.

2 : بروكرهاي فاركس كمي پيدا ميشوند كه در ليست نمادهاي قابل معامله خود طبف گسترده اي از سهام را ارائه كنند.

در بروكر آي اف سي ماركتس شما دسترسي به طيف بزرگي از سهام هاي رايج در كشور هاي مختلف دنيا خواهيد داشت.

اگر تمايل به تحليل و معامله گري بر روي سهام داريد ميتوانيد از IFC بعنوان اولين بروكر مورد نظر استفاده كنيد.

3: IFC براي سهولت كاربراني كه از داخل كشور هايي چون ايران و افغانستان و عراق و تركيه و حتي سوريه و لبنان تصميم به فعاليت دارند امكان واريز و برداشت ريالي توسط وي شارژ را فراهم كرده است.

شايد بگوييد صرافي فاركس وي شارژ يك صرافي ايراني است كاربران ديگر كشورها چگونه ميتوانند از طريق وي شارژ اقدام به شارژ و برداشت كنند.

بايد بگوييم وي شارژ با تهيه كردم شرايط واريز و برداشت از داخل كشور هاي نامبرده به حسابهاي اين مجموعه امكان واريز و برداشت از داخل اين كشور ها را نيز فراهم كرده است.

4: اگر استراتژي معاملاتي داريد مانند هدجينگ يا اسكالپ كه در بروكر هاي فاركس ديگر قابل استفاده نيست ميتوانيد در IFC با خيالي آسوده از آن استفاده كنيد.

چنانچه در خصوص IFC سوالاتي داريد ميتوانيد در بخش نظرات آنرا مطرح كنيد تا ما در كمترين زمان ممكن به شما پاسخ دهيم.

 
 
دوستان و همراهان عزيز اين پست در اين وبلاگ در خصوص معرفي و بررسي اجمالي بروكر IFC بود كه برگرفته از منبع فارسي تجارت فاركس ميباشد.
اگر تمايل داريد تا در خصوص اين بروكر فاركس اطلاعات بيشتري كسب كنيد پيشنهاد ميكنيم به سورس اصلي اين مطلب (( سايت تجارت فاركس )) مراجعه كنيد.


نمايش اطلاعات اين پست
صفحات وبلاگ
[ ]

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی